Hoe mogen we je helpen?

Erkend MKB-adviseur

Janssen & Gerritsen beschikt over het kwaliteitslabel Erkend MKB-adviseur. Een Erkend MKB-adviseur is onafhankelijk, brengt alle risico’s in kaart waar je als ondernemer mee te maken kunt hebben en adviseert je over de manier waarop je hiermee kunt omgaan. Bijvoorbeeld met doeltreffende preventie en gunstige verzekeringen.

Waarom een Erkend MKB-adviseur?

Je werkt dagelijks aan het succes van jouw bedrijf. Je toekomst heb je grotendeels zelf in de hand, maar je kunt ook met tegenslag te maken krijgen, want er zijn ook risico’s. Het is goed om daar tijdig naar te kijken. De MKB-adviseurs van Janssen & Gerritsen helpen je daarbij graag. Wij werken op basis van professioneel risicomanagement en wijzen je op dingen waar je zelf nog helemaal niet over hebt nagedacht. Wij kijken naar je bedrijfsactiviteiten, bedrijfsmiddelen, veiligheid, mobiliteit, personeel, milieu, cybercrime en vergunningen. Vervolgens gaan wij samen met jou na hoe je het beste met je risico’s kunt omgaan. Zodat je zo min mogelijk hobbels tegenkomt en de toekomst van je bedrijf niet in gevaar komt. Kortom, je bepaalt dus uiteindelijk zelf welke risico’s je wilt voorkomen, beperken, nemen of verzekeren. De Erkend MKB-adviseurs van Janssen & Gerritsen kunnen je hierbij helpen!

Voordelen van een Erkend MKB-adviseur:

  • Professioneel
  • Onafhankelijk advies op maat
  • Brede kennis van jouw branche
  • Kennis van risicomanagement, preventie en verzekeren
  • Jouw bedrijfsrisico’s zijn in beeld en altijd up-to-date
  • Hulp bij realisatie van maatregelen

Stappenplan:

  1. Risicoanalyse: De Erkend MKB Adviseur van Janssen & Gerritsen brengt samen met jou de risico’s in kaart, onder andere op het gebied van bedrijfsactiviteiten, mobiliteit, cybercrime en vergunningen.
  2. Advies op maat: Je ontvangt een rapportage van de risicoanalyse en een advies op maat met praktische tips en aanbevelingen.
  3. Maatregelen kiezen: Aan de hand van de risicoanalyse en het advies op maat bepaal je zelf welke maatregelen je gaat nemen en wij gaan je hierbij helpen.
  4. Periodieke evaluatie: Jouw bedrijfssituatie verandert continu. Zijn er bijvoorbeeld nieuwe risico’s, zijn de bedrijfsactiviteiten veranderd, is er meer of minder personeel, ben je verhuisd en werken de preventiemaatregelen? Wij evalueren periodiek en zorgen dat jouw risico-overzicht altijd up-to-date blijft.